Virtual Box 4.2.14(Sanal İşletim Sistemi Kurma Programı)

Virtual Box

 

Virtual Box açık kaynak kodlu ve ücretsiz bir sanal işletim sistemi kurma programıdır. Kısaca bir sanallaştırma programıdır. Bu program sayesinde bilgisayarınızda halihazırda varolan işletim sisteminize sanal olarak farklı bir işletim sistemi daha kurabilirsiniz. Özellikle bilgisayarınıza sık sık farklı programlar kurup kaldırıyorsanız bu program tam size göre. Bu program sayesinde sisteminize ikinci bir sanal işletim sistemi kurun ve bütün indireceğiniz programları bu sanal işletim sisteminde deneyin. Bu sayede hem ana işletim sisteminiz şişmesin hem de güvenlik zafiyeti yaşamayın.

Program diğer ücretli programlara alternatif olarak geliştirilmiş ve özellik listesi günden güne artmaktadır.Program tamamen ücretsiz olması ,sürekli geliştirilmesi ve kolay bir kullanıma sahip olması sayesinde çok tercih edilen bir programdır.

 

 

VirtualBox indir

Bir Cevap Yazın

