Tüm Internet Tarayıclarının Listesi Burda

web-browsers-internet-tarayici-liste

Bildiğiniz gibi internet tarayıcıları biz internet kullanıcılarının internete açılan kapılarıdır. İnternete girebilmek, internette surf yapabilmek için illaki bir internet tarayıcıya ihtiyacımız var. İnternet tarayıcılar internetin, bilgisayarların ve mobil telefonların vazgeçilmezi durumunda.

İlk grafik arayüze sahip internet tarayıcı Mosaic Web Browser ortaya çıktığından bu yana onlarca farklı internet tarayıcı ortaya çıktı ve kimileri ise -belki de- kullanılmadıkları için kayboldu. Ben ise bu yazımda sizlere henüz kaybolmamış hali hazırda kullanlan tarayıcıların bir listesini yapmaya çalıştım. Kimilerini kullandım, kimilerini gördüm, kimilerini ise buldum. Bakın, görün, beğenin ve kullanın. Karar sizin.

NOT : Sıralamada kişisel beğenilerim göz önünde bulundurulmuştur.

  1. Opera Web Browser
  2. Firefox
  3. Google Chrome
  4. Comodo Dragon
  5. Yandex Browser
  6. Maxthon Cloud Browser
  7. QupZilla Web Browser
  8. Comodo IceDragon
  9. SeaMonkey
  10. SRWare Iron
  11. Waterfox (Firefox’ un 64 Sistemler İçin Geliştirilmiş Versiyonu)
  12. PaleMoon
  13. Slim Browser
  14. SlimBoat
  15. Avant Browser
  16. Sleipnir
  17. CyberFox(64 Bit)
  18. Tor Browser
  19. Lunascape Orion
  20. Pirate Browser
  21. CoolNovo
  22. Epic Browser
  23. Quantum Browser
  24. Superbird
  25. Baidu Spark
  26. Torch Browser
  27. Wyzo
  28. Kylo Browser
  29. Citrio
  30. Midori
  31. CometBird
  32. Xtravo Browser
  33. Zac Browser (Çocuklar için)
  34. Apple Safari (Apple.com
  35. İnternet Explorer
  36. Kidzui (Çocuklar için)
  37. Titan Browser
  38. Polarity
  39. Beamrise
  40. Project Maelstrom (Beta)
  41. UC Browser
  42. MxNitro (Maxthon’ un yeni tarayıcısı)
  43. Yandex Alpha (Yandex’ in yeni tarayıcısı)
  44. Vivaldi Browser (Teknik Önizleme Seviyesinde)
  45. Tungsten Browser
  46. Slimjet Browser
  47. Dooble Browser

Benden bu kadar. Mutlaka görmediğim, duymadığım tarayıcılar da mevcuttur. Bu yüzden eklemek istediğiniz konular ya da önermek istediğiniz tarayıcılar varsa yorumlara 24 saat açığız. Paylaşmak güzeldir. 🙂

Tüm Internet Tarayıclarının Listesi Burda” üzerine 10 yorum

  1. Geri bildirim: Anonim
  2. erdem dedi ki:

    MERHABA KARDEŞİM. yukardaki listede opera chrome firefox safari haricinde , hem bissürü özellikli hemde mümkün olabildiğince kişiselleştirilebilen 5 tane sağlam browser tavsiyeni bekliyorum. hıza ve güvenliğe göre değil , belirttiğim 2 kritere göre. kolay gelsin.

    Beğen

    • greateast dedi ki:

      Merhaba. Malumunuzdur ki günümüzde neredeyse tüm tarayıcılar ya Firefox ya da Chrome tabanlı olarak çıkıyorlar dolayısıyla ”Özelleştirme” kriteri altında olay yine eklentilere göre değerlendirilebilir. Bu anlamda Firefox veya Chrome tabanlı herhangi bir tarayıcıyı eklentiler yoluyla özelleştirebilirsin. Ancak ”bir sürü özellik” barındırsın istiyorsan(ki yine FF ve chrome tabanlıların özellikleri eklentilerle zenginleştirilebilir) sana MAXTHON’ u(dahili olarak pek çok özelliği mevcut: https://greateast.wordpress.com/2015/03/12/alternatif-internet-tarayici-maxthon-cloud-browser-4-4-4-3000/ ), CİTRİO’ yu ve TORCH BROWSER’ ı önerebilirim. Citrio ve Torch’ u kullanmadım ama Maxthon hem özellik hem de hız açısından bence tatmin edici. Bu üç tarayıcıya ek olarak SRWare Iron ve (eğer 64bit pc ya laptopun varsa) Waterfox’ u önerebilirim. Sağlıcakla.

      Beğen

      • erdem dedi ki:

        ÖNCELİKLE CEVAP Yazdığın için teşekür ederim kardeşim..

        Son soru: win7 32 bit kullanıyorum.. yukarda belirttiğim “azami kişiselleştirilebilen” kriterine göre , opera safari yandex seamonkey avant ve comodo dragon tarayıcılarından hangileri en uygun olanları? bu blogu çok sevdim , bayağı faydalı yazılar var.. iyi ki keşfetmişim.. umarım adam gibi bi tarayıcıda keşfederim.. chromedan ve ie’den illallah dedim. bundan sonra fırsat buldukça bu bloga uğrayacağım.. iyi çalışmalar.

        Beğen

      • greateast dedi ki:

        Opera iyidir, hızlıdır ve eklenti desteği de(hem kendi eklentileri hem de chrome eklentilerini kurabilirsin) vardır(Ancak yine de varsayılan özellikler açısından tatmin etmeyebilir ama ben kullanıyorum). Seamonkey ve avant iyi gibi olsalar da bana biraz yavan geliyorlar. Comodo Dragon hem güvenli hem de eklenti desteği var. AYnı şekilde Yandex te. Safari bence Wİndows’ ta işe yaramaz. Zaten windows için artık güncellemesi çıkmıyor. Velhasıl-ı kelam en iyisi şu diyemem ama bahsettiğin tarayıcılar arasında bir sıralama yapmam gerekirse Yandex, Opera, Comodo Dragon, SeaMonkey, Avant şeklinde sıralayabilirim. Tabi bunun dışında kendin için en uygun tarayıcıyı bulmak için deneme yapmak şart. 🙂

        Ayrıca iyi dileklerin için de teşekkürler. Bloğu beğendiğine sevindim. Acemice olsa da bir şeyler yapmaya çalışıyorum.

        Beğen

Bir Cevap Yazın

